Palvelkaamme toisiamme iloiten!

Palvelkaamme toisiamme iloiten!

ViestiKirjoittaja sinetti » 05.09.2019 12:37

Pelastusrukous

Rakas YAHUSHUA (Jeesus Kristus), Hyväksyn Sinut nyt Herranani ja Pelastajanani, olet Jumala, jota rakastan. Uskon, että maksoit hinnan synneistäni Golgatalla, kuolit ja nousit kuolleista kolmantena päivänä. Pyydän Sinua tulemaan sydämeeni, antamaan anteeksi syntini ja pesemään minut puhtaaksi epävanhurskaudestani. Olen pahoillani, että olen tehnyt syntiä ja käännyn pois noista synneistä. Kiitos, että täytät minut Pyhällä Hengelläsi, annat minulle halun palvella Sinua kaikki elämäni päivät ja että elät elämääsi minussa, YAHUSHUA, jotta Sinä olet ylistetty! Kiitos, että annat minulle halun lukea Raamattuasi, ja anna minulle viisaus ymmärtää sitä. Kiitos, että rakastat minua ja pelastat sieluni ja että saat uskoni kasvamaan, niin että eräänä päivänä olen kanssasi Taivaassa. Täytä minut Pyhällä Hengelläsi nyt ja pelasta minut pahalta, sinun nimessäsi, YAHUSHUA, rukoilen. Auta minua, YAHUSHUA, muistamaan, että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat YAHUVEH:n kirkkautta vailla, ja että Sinä tulit pelastamaan MEIDÄT syntiset, siksi Sinua kutsutaan meidän PELASTAJAKSEMME. Aamen.

*************************************

Lue tämä rukous ja sen jälkeen lue se uudelleen, tällä kertaa älä vain päälläsi vaan sydämelläsi, usko siihen LUOTTAMUKSELLA ja muista: YAHUSHUA ei ole vain Jumala, Hän on paras ystäväsi! Hän välittää sinusta niin, Hän rakastaa sinua niin, juuri sellaisena kuin olet. Hän vihaa syntiä mutta Hän rakastaa SINUA, syntistä.

YAHUSHUA maksoi hinnan synneistäsi, nyt sinun ei enää tarvitse tuntea olevasi syyllinen tai tuomittu. Tunnusta syntisi YAHUSHUA:lle. Nimeä ne, sitten sano Hänelle, että olet pahoillasi, pyydä Häntä antamaan sinulle anteeksi. Kaikki menneisyyden ja nykyisyyden synnit. Synti on mitä tahansa, jonka olet tehnyt tai teet, mikä suututtaa pyhää YAHUVEH:a (Jumalaa). Kukaan ei ole täydellinen, muista se!

Lue Uusi Testamentti ja opi tuntemaan, kuka YAHUSHUA on. Joh. 3:16. Raamattu sanoo, että sinun täytyy tunnustaa Hänet HERRANA ja Pelastajana, jotta Hän tunnustaisi sinut Isän edessä. Älä häpeä YAHUSHUA:a, Hän ei häpeä sinua. Kerro jollekulle, että olet hyväksynyt Golgatan ja Nasaretin YAHUSHUA:n tänään ja kaikki enkelit Taivaassa iloitsevat!

Anna meidän iloita kanssasi. Jos tarvitset pastoria, meillä on enemmän kuin yksi. Tervetuloa YAHUSHUA:n perheeseen. ODOTAMME INNOLLA TAPAAVAMME SINUT TAIVAASSA, ELLEI MAAN PÄÄLLÄ

Tänä päivänä emme edes uskalla kohdata ihmisiä, uskalla katsoa tuntematonta silmiin, käännämme katseemme alas. Emme tunne naapureitamme ja kyläänkään ei voi mennä jos et ole vähintään tilannut aikaa. Kaikki läheisyys ja rakkaus on meistä kaukana.
- Mitä se kertoo?
Sen että emme enää tunne Jumalaa! Ole läsnä jatkuvasti Jumalan kanssa, rukoile ja ime itseesi Jumalan Sanaa, se on todellista hengen ravintoa jota tämän päivän ihminen tarvitsee, hän on tästä ravinnosta aliravittu. Mitä enemmän sitä teet, sitä voimallisemmaksi se käy. Tämän olen itsekin todennut voimallisesti. Olen aivan eksynyt niinä päivinä jolloin jostain syystä en löydä aikaa Jumalalle. Nälkä on kova! Tuon profetaalisen sanan, ajatuksen saatuani ja pyydettyäni merkkejä, olisiko sana todella Jumalalta vai minusta itsestäni, näin unen:
- Vanha mies istui puiston penkillä. Menin istumaan vastapäätä olevalle penkille. Mies nousi ja otti jalkani käsiinsä ja alkoi hieroa niitä. Estelin, sillä luulin että mikä lääppijä tämä on? Mies alkoi kuitenkin rukoilemaan samalla, en saanut sanoista selvää, mutta voimallista rukousta se oli. Sitten ymmärsin että mies pesi jalkojani rituaaliseti, niin kuin raamatussakin pestiin
Jeesuksen jalat. Lopuksi viereeni ilmestyi Jeesus ristillä ja sitten uni loppui.
- Mitä tämä tarkoitti?
Sain kunnioitetun pesun ja minua palveltiin, puiston penkillä ja kaiken kruunasi Jeesus ristillä! Vau!
Eräänä päivänä pian tämän jälkeen katsoin tv7:ltä ohjelman, Isännän pöydässä - Vieraana Jouko Heikkinen (2010).
Kemin Jokeksi häntä kutsuttiin. Hän kertoi elämäänsä, kuinka Ruotsissa ollessaan oli täysi alkoholisti, niin huonossa kunnossa että oli aivan jalaton. Puistojen elätti. Hän kertoi rankkaa elämäänsä kunnes sai Jeesukselta pelastuksen ja pelastaa itse Jeesuksen avulla huono-osaisia. Äkkiä tuli tunne että tämähän on saman näköinen mies, kuin unessa oleva vanha mies puistossa. Samalla tavalla hän oli pyöreähkö, vaaleahiuksinen eikä enää kovin nuori. Eleli puistoissa ja puistossa minun jalkapesukin tehtiin.
- Mutta mitä tämä taas tarkoittaa?
- Mitä yhteistä minulla on tämän Kemin Joken kanssa?
- Onko tässä kyseessä Jumalan suunnitelma?
- Arvaamattomat on Herran tiet?
Jeesus pesi opetuslastensa jalat ja palveli heitä. Jos me haluamme olla suurempia kuin nyt olemme, meidän velvollisuus on pestä toistemme jalat ja palvella toisiamme.
- Onko meillä herkkä sydän?
- Kuulemmeko Jumalan äänen?
Sano Jumalalle että tarvitset Hänen rakkauttaan, suostu Jumalan kouluun. Pelastumisen lahja on ilmainen.

:P Katseeni kohdistui tuohon kirjoittamaani kohtaan: " Jos me haluamme olla suurempia kuin nyt olemme, meidän velvollisuus on pestä toistemme jalat ja palvella toisiamme." Emmehän ole toinen toisiamme suurempia, mutta tarkoitin tuolla sitä, että suuruutemme näkyy meissä juuri nöyryytenä, että voimme laskeutua tuolle tasolle, jossa voimme iloiten palvella toisiamme, vaikka pesten toistemme jalat.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Paluu Vertauskuvat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron