Uskonsisaren 19.9.2019 saama sanoma tuomioista ja ylösotosta

Profetioita ja niihin liittyvää

Uskonsisaren 19.9.2019 saama sanoma tuomioista ja ylösotosta

ViestiKirjoittaja sinetti » 20.09.2019 09:12

Uskonsisaren 19.9.2019 saama sanoma tuomioista ja ylösotosta

Liisa kertoo:

Tänään uskonsisar tuli kylään.

Voitelin hänet saamallani isopin öljyllä. Öljypullossa lukee psalmin teksti. "Puhdista minut isopilla että puhdistuisin, pese minut, että lunta valkeammaksi tulisin." Psalmi 51:9.

Voitelun aikana puhuin vähän kielillä, mutta pian tuli pitkä litania kieltä, jota en tuntenut.

Sitten hän alkoi puhua kielillä, tunnistin välillä jonkin sanan. Pian alkoi tulla vuorotellen suomea ja väliin tuntematonta kieltä. Ja hän alkoi itkeä samalla.

Hyvin hiljaisella ja surullisella äänellä tuli profetiaa.

Nyt en enää tule heikkona...en ristillä…se meni...nyt istun Jumalan oikealla puolella. Ihmisten saasta ja löyhkä nousee taivaaseen. Kauhea löyhkä. Tätä saastaa ei Jumala kestä nähdä.

Näkyy taivaan pöytä, valkeat liinat ja kynttilät. Huone valmistetaan. Morsian ei ole vielä valmis. Morsiamen on puhdistauduttava ja saatava puhdas rypytön vaate.
Tulen pian ja haen omani pois.

Maailma on täynnä saastaa…älä katso sitä, älä mene mukaan. Tee parannus.

Minua ei kutsuta juhliin. Minua ei kaivata maailman juhlissa.

Hollywood jää veden alle. He koettavat kätkeytyä vuorten kätköihin. Minä ilkun heitä. Eivät he voi minua paeta. Halkaisen vuoret ja saan heidät onkaloistaan.

Taivaalla on suuri kirkkaus, kun haen omani ylös.

Sen jälkeen maa pimenee. Tulee paljon pommeja. Ihmiset pakenevat vuorille, jotka ovat pimeinä.

Mutta eivät he taivu. He eivät taivu. Vain pieni joukko pelastuu.

Tämä oli vahva profetia, ja sisar pyyhki silmiään koko ajan ja sanoi lopuksi että Pyhä Henki murehtii ja itkee. Ihmettelimme tätä profetiaa, joka oli todella vakava ja selkeä ja muistuttaa seurakuntaa valmistumaan. Herra tulee hetkenä jona emme arvaa. On oltava valmis ja pyhityttävä ja puhdistauduttava.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Paluu Profetiat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron