Työmaata on paljon mutta työntekijöitä vähän

Keskustelua, kysymyksiä vastauksia, mielipiteitä ym.

Työmaata on paljon mutta työntekijöitä vähän

ViestiKirjoittaja Administrator » 13.06.2019 01:38

Niin se on joka paikassa, työvoimapula, täälläkin.
No, me emme maksa palkkaa, kuka ikinä sijoittaa aikaansa saa monin kertaisesti takaisin, ikuinen elämä on suuri palkkaa, älkääkä ajatelko, että se olisi tässä maailmassa.
Minulla ei ole paljoa aikaa, maailman meno vie mukanaan, voi kun olisikin vain aikaa, mutta joskus tulee "kutsu" ja silloin mennään.
Ei haittaa miten käy, kaikki on Herran käsissä.
Aikanaan kaikki kääntyy parhain päin.
Niinkuin tiedätte, on tyyntä ennen myrskyä. :)

Profetia tähän loppuun.
Meitä on vähän siellä, vähän täällä.
Tulee aika kun me löydämme toisemme.
Olimme kaukana, mutta lähellä.
En koskaan profetoisi, että aikanaan rakennus rakentuisi itsestään,
profetoisin, että aikanaan rakentajat löytävät toisensa ja rakentavat yhdessä rakennuksen.
Niin on oleva ja niin on tuleva.

Palstalaiset, te muutamat, tulkaa ja ottakaa siunaus jonka annan.
Vain te palstalaiset.
Kutsukaa tuttunne mukaan ja he tulevat.
Siunaus jatkuu heidän mukanaan ja he kutsuvat seuraavia ja heidän kutsumat tulevat.
Tämä on voimallinen siunaus, ja sen voima pysyy.

Kaikki on teidän ja rakennusmaa on teidän, miksi emme rakentaisi yhdessä.
Ei täällä ole ylimyksiä, ei alimuksia.
Tulkaa ja kulkekaamme yhdessä eteenpäin.
:)
Avatar
Administrator
Ylläpitäjä
 
Viestit: 79
Liittynyt: 05.05.2019 01:00
Paikkakunta: Kaikkialla

Re: Työmaata on paljon mutta työntekijöitä vähän

ViestiKirjoittaja Herätyys » 20.06.2019 00:51

Niin, tarttis varmaankin tehrä jotain, perustusta kyllä jo on, mistä ja mille alkaa rakentamaan ja kaikki valmiit ns. piirustuksetkin (Raamatun UT) opetukset ja ohjeet on, miten ja minkalaiseksi rakentaa.

Pitäsi varmaankin lähteä etsimään niitä muita, tähän Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyönön kutsuttuja. Tuolla suomi24 foorummeilla paljon sellaisa paikkoja jossa näytää olevan, uskovaisiakin.

Mutta onhan niitä muitakin paikkoja, mitä kaikkeja niitä onkaan eri nimisiä, olen vain kuullut, en ole niihinkään päässyt, kun edelyttäisi rekisterötymistä. Jota en osaa, on liian vaikeata minulle.

Ja onhan niitä sanomalehtienkin keskustelufoorumeja olemassa, ja joitakin uskovienkin yllä pitämiä, joihin voisi tästä foorumistamme, sen tarkoituksesta ja tavoitteesta, jotain vihjettä, ja tätä linkkiä heittää. Mutta sama ongelma minulle. Liian vaikeata. Tällaiselle kouluja käymättömälle. Mutta ei niitä rakennus työntekijoitä tänne muuten saada kuin ns. "kotooan" (olinpaikoistaan pyydystelemällä) herättelemällä / hakemalla, ja niitä herääviä / kiinnostuneita kutsumalla ja ohjaamalla tähän osoitteeseemme.

Eihän niitä eläviä kalojakaan saa muuten kuin hakemalla ja pyydystämällä, ja siinäkin pitää käyttää sellaisia syöttejä johon kala "nappaa". käy kalastavan pyydykseen.

Itse olen sitä jo tehnytkin, mutta vain tuolla suomi 24 foorummeilla. Jonne ei tarvitse rekisteröityä, tähän uuteen systeemiin riitti kun annoin puh. numeroni.
Avatar
Herätyys
 
Viestit: 83
Liittynyt: 06.05.2019 02:15


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron