Herran läsnäolossa

Tuo täällä esiin sydämesi aarteet.

Re: Herran läsnäolossa

ViestiKirjoittaja sinetti » 26.09.2019 09:36

torstai 26. syyskuuta 2019
KAIKKI JANOAVAISET, TULKAA VEDEN ÄÄRELLE



Tänään, kun heräsin Herran rukokseen ja Hänen läsnäoloonsa, sain nähdä kuvan jota vielä työstän, sillä koen nyt väsymystä.
Näin kirkkaan juomalasin joka oli tyhjä muuten, mutta sen pohjalla oli jotain tummaa, ehkä leipää ja näin käden joka yritti kovasti sitä pohjalla olevaa kaivaa ..
Herra avaa tämä, jos on sinulta. Minulla on jo ajatukseni tähän mutta haluan vahvistusta.
Ehkä tämä kuvastaa ihmisten hengellistä janoa ja nälkää, mutta eivät tiedä mistä sitä saa.
Kiitos Jeesus, auta Sinä meitä hengellisessä janossamme ja nälässämme. Ohjaa meitä Sinun vetesi ja leipäsi ääreen!

Tämä Sana minusta vastaa tuohon kuvaani:



JESAJA 55
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Herran läsnäolossa

ViestiKirjoittaja sinetti » 29.09.2019 10:05

sunnuntai 29. syyskuuta 2019
RAKKAUDEN SYVYYS ORJANTAPPURAKRUUNUSSA


Shalom!

Tänään, herättyäni ja rukouksessa ja Herran läsnäolossa ollessani, eteeni tuli kuva tuollaisesta ommellusta rististä, joita olen ommellut ja täyttänyt ja lopuksi kirjoittanut siihen ristin keskiöön : " se on täytetty".
Nyt näin siinä yhden ristin edessäni ja sen sivupuut oli käännetty keskiön päälle, kuin suojaavat kädet. Kohta ne avautuivat taas sivuilleen, aivan kuin esittäen:
- " DADAM!!!".
Näin että ristiin oli tullut uutta, keskellä olevan tekstin ympärille oli tullut kuin kehyksenä piiretty orjantappura kruunu. Aivan kuin kertoen, että jatkossa minun täytyy valmistaa se niin.
Sinä olet niin ihmeellinen Jeesus Kristus ja niin RAKAS!!!

Jos uskot Raamattuun, et voi olla uskomatta, että Jeesus kantoi orjantappurakruunua ja että Hän rakastaa sinua. Se on vertauskuva Hänen rakkautensa syvyydestä. ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä” (Jh 3:16). Ensimmäinen Johanneksen kirje 4:8 sisältää kolme suurinta sanaa, mitä koskaan on ihmiskielessä lauseeksi yhdistetty: Jumala on rakkaus. Ja orjantappurakruunu symboloi Hänen rakkauttaan.


Siunausta päiväänne.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Herran läsnäolossa

ViestiKirjoittaja sinetti » 04.10.2019 12:27

perjantai 4. lokakuuta 2019
MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE!

Shalom!

Pari päivää on ollut hiljais eloa.
On ollut vatsan tyhjennystä ja tähystystä.
Niitä on jo tehty minulle paljon ja niistä on muodostunut minulle pelko, mutta nyt lähestyin tätä tilannetta rukouksen kautta.
Eilen kun oli tuo tähystys aamu, rukoilin, että Herra herättäisi minut sen verran ajoissa, että ehtisin olla rukouksessa ja läsnä olossa Hänen kanssaan, muussa tapauksessa joutuisin rukoilemaan siinä toimien keskellä.
Niin kävi, että olin täydessä unessa, unta en muista, mutta sen muistan, kun siihen loppuun tuli kuin tulilintu. Se oli pyöreä muodoltaan, kuin kyyhkynen.
Siinä se lepatti hetken edessäni ja heti sitten heräsin ja sain kiittää Herraa, että Hän piti huolta rukous hetkestämme ja tuli herättämään minut.
Kiitos Jeesus Kristus! Kiitos Pyhä Henki!

Nyt on käyty kaikki tutkimukset ja toimet siltäosin läpi ja nyt on vain heikko olo, rukoilin Herraa, että tyhjennys menisi hyvin ja Hän antaisi yliluonnollista voimaa selvitä niin tyhjennyksestä kuin tähystyksestä, etten oksentaisi ja niin tapahtui etten oksentanut ja tähystyskin meni kohtalaisen hyvin, Herran kanssa selviän tästä kaikesta, Hän on minun ja meidän kanssamme.
Siihen saan luottaa.

"Vieläkö teidän joukossanne on joku, joka on nähnyt, miten kaunis entinen temppeli oli? Eikö se, mikä nyt on silmienne edessä, ole entisen rinnalla kuin ei mitään? Näin sanoo Herra:

- Nyt, Serubbabel, ole luja! Älä lannistu, Joosua, Josadakin poika, ylimmäinen pappi! Ja kaikki maan asukkaat, olkaa lujat! sanoo Herra. Ryhtykää työhön! Minä olen teidän kanssanne, sanoo Herra Sebaot. Tämän lupauksen minä annoin teille jo silloin, kun lähditte Egyptistä: minun henkeni on teidän kanssanne. Älkää pelätkö!"
Hagg. 2:3-5 [kr92] [kr38]
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Edellinen

Paluu Hengen hedelmiä ja taivaallisia aarteita

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron