16.8.2013. sain näyn aamulla; joka oli kuin valkoinen kuvaruutu ja sen keskelle tuli mustalla tekstillä tai merkein jokin lyhyt sana, jota en ymmärtänyt. Se oli kuin Hebreaa, mutta en kuitenkaan tiennyt oliko? Silmissäni ne olivat peräkkäin, enkä osaisi enää samaa itse kirjoittaa. Kysyin Herralta, mitä tämä tarkoittaa? Kuinka voin sen tulkita?
- ”Herra, avaa se minulle sanasi kautta.”
Ja hän antoi minulle Psalmin 19. Se oli kokonaisuudessaan ihana ja vastauksen antava, mutta jae 4-5 ja 15, avasivat tuon arvoituksen, niin ainakin uskon.
Jae 4:
Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
Jae 5:
Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
Jae 15:
Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.
(Tänää, 9.3.2018. tiedän jo mitä tuo kirjoitus merkki tarkoittaa, mutta siihen meni kauan kun se tuli minua uudelleen vastaan ja sain ymmärryksen mitä se tarkoittaa? En ollut aiemmin tuota nähnyt, enkä siis voinut tietää edes sen olemassa olosta.
Se tarkoittaa = Jumalan Pyhä Henki! Ruach Elohim. Tämä todistaa, että Jumala todella puhuu minulle.)