Tuula Ekbom kuollut

Täällä merkittävimmät uutiset

Tuula Ekbom kuollut

ViestiKirjoittaja sinetti » 13.06.2019 18:34

R.I.P.
Martin kirkosta tuttu, Tuula Ekbom kuollut, 8.6.2019.

Tuli kirkkoon mies ja lapsi : https://www.youtube.com/watch?v=aVUvCIEo66I

Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Ylös
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Tuula Ekbom kuollut

ViestiKirjoittaja sinetti » 14.06.2019 08:38

ILPOISTENPIIRI : http://www.ilpoistenpiiri.fi/

Tiedoksi: Rakas ystävämme, hengellinen äitimme ja Herran uskollinen palvelija Tuula Ekbom on ylennetty kirkkauteen 8.6.2019. Hän oli vahva esirukoilija, Jumalan armoittama sisar ja Ilpoistenpiirin perustaja. Meillä on jokaisella syvä suru ja kaipaus, mutta lohdutuksena on jälleennäkemisen toivo. Tuulan perheen toivomus on saada surra rauhassa ja hautajaiset ovat perhepiirissä. Ilpoistenpiiri ja ystävät muistavat Tuulaa 9.7. illan tilaisuudessa. Ilpoistenpiirin toiminta jatkuu entiseen tapaan.

Tuulan kirja; Jumalan kutsu" Ihmeitä ilman määrää", tuo pysäytti minut. Niin monasti minulle on sanottu, ettei noin paljoa voi saada. Minua on moitittu siitä.
Olen kuitenkin aina vastannut, että kuinka ihminen voi sanoa noin, asettaen Jumalalle määrän, kuinka paljon Hän kulloinkin voi antaa jaettavaksi?
Tuula sai myös elää vahvasti Jumalan ihmeessä ja koska kirjoitti kirjan tuolla nimellä, on hän varmasti joutunut kokemaan samaa kuin minä. Tämä vahvistaa tätä omaa työtäni.
Mutta se kyllä edellyttää jatkuvaa yhdessä oloa Herran kanssa. Hän on minun kanssani joka hetkessä.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Tuula Ekbom kuollut

ViestiKirjoittaja sinetti » 14.06.2019 08:49

Minulla oli vuosia haaveena päästä kuulemaan noita tilaisuuksia Turun Martin kirkkoon, mutta koska matka oli liian pitkä ja kortittomana, olin siihen estynyt.
Monasti yritin houkutella ystäviäni, että lähtisimme yhdessä porukalla Turkuun, sillä niin valtavia ihmeitä sieltä sai kuulla. Kun kuuntelin Tuulaa ohjelmista, minulle aina lasketui Pyhä Henki ylleni.
Mutta todellakin, onneksemme, voimme vielä tv7 arkistosta käydä katsomassa noita ohjelmia. Tuulan en saanut nähdä tässä maailmassa, mutta kun pääsen kotiin, niin kuin Tuula, on hänkin siellä vastassa kuin kaikki muutkin rakkaat sisaret.
Isä, minuakin jo väsyttää, tahdon kotiin.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17


Paluu Uutisia maailmalta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron