Pyhien YHTEYS, näky

Pyhien YHTEYS, näky

ViestiKirjoittaja Herätyys » 18.05.2019 00:25

P Y H I E N -YHTEYS

Ennen Poikani tuloa, joka sinulle nyt puhuukin, Sillä pojassani puhun, kuule häntä, kokoan Minä vanhan maan leireistä itselleni valitun kansani, kansan sellaisen joka ei yhdistyksiä edusta , mutta elävää Jeesusta Kristusta .Heille on Minun tulon sydämen kallein asia. He puhuvat siitä, mutta ennen kaikkea HE TOIMIVAT SEN MUKAAN, valvoen, paljon rukoillen. He pyrkivät lapsenmielisyyteen, nöyryyteen, tinkimättömään kuuliaisuuteen ajallisissakin asioissaan. Ennen kaikkea PYHITYKSEEN JA PALVELEVAAN RAKKAUTEEN. Seurakunta järjestys on heilLä täydellisesti sama kuin ensimmäisellä seurakunnalla.
He eivät sano mitään omakseen. Ja sitten kun tulee antikristillinen aika täydellisesti hallitsemaan, jolloin uskovaisia vainotaan, kaikki yhdistykset hajotetaan, on tämä joukkoni tuloani odottamassa ulkopuolella leirin (Baabeliin lukeutuvan).

Ennen sitä he oppivat taloudellisissakin asioissa täydellisesti PYHÄIN YHTEYDEN. Ja kun tulee määräys, antikristilliseltä hallitukselta, ettei kukaan muu saa ostaa tai myydä kuin hän, joka kuuluu silloiseen valhevaloa edustavaan seurakuntaan (Baabeliin) on Minun valitulla kansallani täysi yhteys toisiinsa. Maanviljelijät ja virkailijat ovat yhtyneet Minun kanssani Pyhässä Hengessä. Ja he tuntevat toisensa palvelevasta rakkaudesta. Sillä lopun ajan seurakunnan viimeinen työtapa tulee olemaan: PALVELEVA RAKKAUS, koko olemuksellaan Raamatun salaisuuksien edustaminen elämässään ja salaa kuiskien hyvinä päivinä Raamatun sydämeensä koottujen totuuksien kirkastaminen. Silloin ei saada lukea Raamattua julkisesti. Mutta silloinkin esiintyy paljon niitä, jotka janoavat sanaa.

Ja tämä valittu valon kansa eteenpäin viimeisen totuuden tuloni edellä. Tämän siemenen olen jo heittänyt maan päälle vuosia sitten, mutta nyt Olen alkanut koota yhteen niitä, jotka ovat osallistuneet tästä valosta välittömästi. Ja heidän kauttaan levitän tätä totuutta nykyhetken kristityille.
He ovat kuin akanat tuulessa, mutta Minä kokoan heidät yhdeksi ja pian on oleva yksi huone s.t.s. yksi pyhien yhteinen joukko, joka tullessani tavataan valvomassa. Tätä pyhityksen vakaata oppia tullaan ankarasti vastustamaan. Valheveljet tulevat antamaan ilmi ja ylen veljensä. Lapseni, älä pelkää ! Jos olet kuuliainen Minä olen kanssasi ja autan sinua. Minulla on vanhassa maassa valittujani, nöyriä vilpittömiä lapsiani, mutta enin osa valhevehnää.

Nämä vaikeat ajat olen antanut kansalleni uudistuksen ajaksi. Särkyvätkö raja-aidat väliltänne, murtuvatko sydämet edessäni, etsiikö Laodikean pensistynyt kansa pyhiä kasvojani, vai taipuuko se edelleenkin valekristillisyyteen ja aineellisten huolien alle, myymään esikoisoikeutensa ?
Varokaa, varokaa Minun lampaani, peto vaanii teitä! Paetkaa, paetkaa, te Minun lampaani, Siionin vuorten koloon! Pyrkikää elämään Raamattua elämällänne, todistakaa sitä vaelluksellanne.

MINUN LAMPAANI LIITTYKÄÄ TOISIINNE ! Olkaa yhtä, pyrkikää pyhiksi, kirkastakaa pyhityksen tärkeyttä sanoin ja teoin. Ken teistä tahtoo näin tehdä, hän on huonouksineen ja hyvyyksineen verelläni merkitty, hengelläni sinetöity. Ja hän on voittaja jokaisen synnin yli Minussa ja Minun kauttani. Usko muuttuu elämäksi, joka lopullisesti Eedenissä kruunataan.
Te rakkaat, siellä vanhassa maassa, tämän sanoman kuullessanne, lailla peuran riemusta hypelkää ja lailla lasten ilolaulu laulakaa, valon lyhtyyn tarttukaa, yhdeksi yhtykää, pois opin riidat jättäkää, Minua ristiin naulittua ylentäkää ja Eedeniä etsikää, itsenne unohtakaa, toinen toistanne palvelkaa !

Tämä on tie, joka Eedeniin vie. Kun kalsketta kuuluu korviinne niin älkää riidelkö, vaan RAKKAUDESSA HIOKAA TOINEN TOISTANNE. Ja sitten kun viimeinen särmä on valituista kivistäni pois hakattu ( hiottu), asetetaan jälleen kaikki ENALLEEN.

Ja näin alkaa uuden maan täydellinen pyhäin yhteys. ja silloin ei kasketta kuulu, vaan RAKKAUS KRUUNAA KAIKEN. Pyrkikää jo vanhassa maassa saamaan korkeimpia lahjoja. Korkeimmat lahjat ovat: usko, lapsenmielisyys, nöyryys, kuuliainen tinkimättömyys ja rakkaus, joka unohtaa itsensä. Kaikki hengelliset armolahjat ovat hyviä, mutta nämä ovat korkeimmat armolahjat. Ja viimeisellä seurakunnallani tulevat nämä lahjat olemaan tuntomerkkeinä. Mutta uudessa maassa odottaa kansaani uudet lahjat.

Muistakaa korkea päämääränne ! Olkaa uskolliset loppuun asti , niin saatte ELÄMÄN KRUUNUN.

Aamen !

Lähde: Kirja, Katso, Ylkä tulee. valmistukaa!

(Kursivoinnit suluissa muistuttajan)
Avatar
Herätyys
 
Viestit: 83
Liittynyt: 06.05.2019 02:15

Paluu Muita sivustoja ja linkkejä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron