Unet ja näyt

Unet ja näyt

ViestiKirjoittaja sinetti » 14.05.2019 08:35

Rauhaa teille!
Tänään Herran läsnäolossa ja rukouksessa näin noita jo tutuksi tulleita sormuksia, jostain syystä Herra haluaa niiden kautta minulle puhua.
Tänään näin 3 sormusta, jotka kaikki näytettiin erillään. Ne olivat taas niin kauniita.
Mietin, oliko tämä vain minulle, vaiko myös joillekuille muille? Ehkä kolmelle hänen morsiammellen? Oletko sinä vihkiytynyt Kristukseen?
Vaiko kolmesta eritehtävästä saatavia taivaallisia palkkoja, jotka sitten meitä siellä taivaassa odottavat?
Olethan sinäkin kuuliainen sille, mitä Herra sinulta odottaa?
Mutta tästä kaikesta minulle nousi tuo Raamatun kohta sydämelleni ja ehkäpä se juuri on se perus viesti tässä asiassa, että ei kerätä maallisia aarteita, jotka ruostuu.

19. Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
20. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
Matt.6.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Unet ja näyt

ViestiKirjoittaja Herätyys » 20.05.2019 00:32

AAMEN! Kiitos Herralle ja sinulle. Hänelle uskolliselle.
Avatar
Herätyys
 
Viestit: 83
Liittynyt: 06.05.2019 02:15


Paluu Muita sivustoja ja linkkejä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron