Sanoma, rakkaalleni - kirja

Sanoma, rakkaalleni - kirja

ViestiKirjoittaja sinetti » 09.05.2019 19:29

Sanoma, rakkaalleni -kirja
Herran Rauhaa kaikille!

Olemme tekemässä kirjaa nimimerkki Katso7:n saamista sanomista, jotka löytyvät Pelastussanoma-sivuston Profetiat-osiosta, ketjusta "Sanoma sinulle. Rakkaani!".

Kirjan on tarkoitus valmistua nyt kevään 2019 aikana ja keräämme siitä ennakkotilauksia jo nyt. Voit tilata kirjan itsellesi lähettämällä postiosoitteesi sähköpostiin:

sanoma.rakkaalleni@gmail.com

Kirja toimitetaan postiennakolla ja siitä peritään noudon yhteydessä kustannusten kattamiseksi noin 10 euroa. Kirja itsessään on siis ilmainen, eikä sillä tavoitella rahallista voittoa.

Kuva

Linkki saatuihin sanomiin:

http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu ... f=4&t=1381
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Sanoma, rakkaalleni - kirja

ViestiKirjoittaja sinetti » 10.05.2019 09:34

Nuo Sanomat on myös blogissani: Sanoma sinulle, Rakkaani! : https://sinettisormus.blogspot.com/p/sa ... ralta.html
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Sanoma, rakkaalleni - kirja

ViestiKirjoittaja sinetti » 23.05.2019 13:46

Tämän päivän Sanoma on niin vahvaa Profetiaa, että haluan sen tässäkin jakaa:

23.5.2019. Kutsun kansaani pyhittymään minulle ja eroamaan maailman hengestä . Jos minun kansani nöyrtyy ja he etsivät minun kasvojani, niin minä teen heidän maansa jälleen terveeksi. Tahdon kansani tekevän täyttä totta tällä ristintiellä. Tahdon antaa tälle maalle väkevän herätyksen, mutta se riippu teistä seurakunnastani. Laittakaa pois kaikki erimielisyydet ja tulkaa yhdessä. Minun kansakseni, luopukaa oikeassa olemisesta ja liittykää yhteen niin osoitan kirkkauteni tälle kansalle. Jeesukselle Krisukselle ei mikään ole mahdotonta. Olette rukoilleet herätystä, annan sen kun suostutte minun kuuliaisuuteeni ja pyhittäydytte laittaen pois maailman hengen. Olkaa rohkealla mielellä, minä vastaan kansani rukouksiin. Niin monet ovat rukoilleet pitkän aikaa ja minä olen valmis sen toteuttamaan. Tulkaa iloalla minun eteeni ja näyttäkää tälle kansalle ilo Herrassa on teidän väkevyytenne. Tarvitsen jokaista omaani, siis liittyykää yhteen seurakuntana, laittaa pois erimielisyydet ja olkaa yksimielisiä. Kun perusta on Golgatan risti, mikään vihollisen valta ei kestä edessänne. Minä tulen pian, tahdotteko tehdä minun tahtoni kun on kysymyksessä koko teidän maanne kohtalo? Olkaa aina valmiit vastaamaan uskonne perustusta jokaiselle joka sitä kysyy. Minä todella teen kansallenne hyvää kun käännytte minun puoleeni. Tahdothan seurakuntani valmistautua suureen hääjuhlaan ja viedä sinne suuren määrän tätä kansaa.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17


Paluu Muita sivustoja ja linkkejä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron