Sinettisormus blogi

Sinettisormus blogi

ViestiKirjoittaja sinetti » 08.05.2019 15:02

https://sinettisormus.blogspot.com/

Tämä on blogini, jossa kerron uskon elämästäni ja kasvusta siinä jo tuolta 6 v. asti.
Kirjoitan sitä päiväkirjamaisesti.
Tuon siinä kaikkea sitä, mitä koen Herran, Jeesuksen Kristuksen johdatukseksi ja ohjaukseksi ja koulutukseksi elämässäni.
Sanotaan että uskovat ovat tylsiä ja heidän elämänsä, mutta jos ihminen joka ei ole uskossa saisi kokea sitä vain 15 min. ei hän sitä enää pois antaisi.
Jeesuksen kanssa, kaiken ikävänkin keskellä, olen saanut Hänessä turvallisen elämän.

- sinetti
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17

Re: Sinettisormus blogi

ViestiKirjoittaja sinetti » 08.05.2019 15:04

LUKIJALLE

Kerron näillä sivuilla elämästäni, siitä kuinka jo kuusivuotiaana löysin Jeesuksen ja on ollut siitä lähtien minun tärkein asiani, jopa rakkain. Ei ole mitään mikä voisi kilpailla Jeesuksen kanssa, toivottavasti en edes koskaan joudu sellaiseen valinta tilanteeseen. Uskon puolesta moni on jättänyt taakseen kaiken, kaiken maallisen.
Olen useasti miettinyt ja leikkinyt ajatuksella, että jos Jeesus nyt tulisi ja pyytäisi minua jättämään kaiken ja seuraamaan itseään, mitä tekisin? Aina on ollut sydämessä tunne, että haluaisin tehdä sen, seurata Jeesusta, niin kuin opetuslapset aikanaan. Miksen sitä tekisi jos varmasti tietäisin tämän olevan aito Jeesus Kristus, ei antikristus.
Opin rukouksin saamaan Jeesukselta apua jo pienenä, hän oli minulle todellinen turva ja uskon että Jeesuksen avulla minusta tuli näin tasapainoinen mieleltäni. Sitä kautta henkinen ajatteluni on kasvanut ja kasvanut… Se on ollut löytöretki henkiseen maailmaan, ajatuksiini ja kokemuksiini, se löytöretki kestää koko elämän.
Olen myös tallentanut vastaan tullutta tietoa ja jaan nyt niitä näille sivuille, sellaisia asioita jotka on samalla ajattelu tasolla oman ajatus maailmani kanssa, sillä hetkellä. Tulette näkemään uskoni kasvun, tekstieni edetessä. Koko ajan kuitenkin tietoisuus kasvaa ja oppi voi hiukan muuttaa ajatuksia elämän edetessä. Se saattaa jossain kohden näkyä tässä kirjoituksessanikin että elämä koulii ja antaa uutta ajateltavaa. Kivuliasta mutta ihanaa kasvua ihmisenä hengellisessä maailmassa. On ollut hyvä saada näitä paperille, se on terapeuttista ja on helpompi tutkailla omia tuntemuksiaan ja kokemuksiaan, niitä voi siten uudelleen tarkastella ja muistella. Sitä kautta näkee selkeästi myös henkisen kasvun, joka ei lopu koskaan. On sitten eri asia uskooko lukija mitä olen kirjoittanut, mutta pääasia on että minä itse uskon. Usko on jokaisen henkilökohtainen matka.
Tulen kertomaan, mitä tuon bloginimen; Sinettisormus, takana on. Sekin on Jumalalta saatua lahjaa. Minulla ei ole mitään tarvetta johdattaa ketään harhaan näillä opeillani,on aivan oma asiasi, mitä haluat ottaa vastaan ja jokainen saa päättää itse mihin uskoo. Mutta olisihan se hienoa jos nämä ajatukseni herättäisivät sinussa jotakin, mikä aiheuttaa lisää ajattelemisen aiheen. Silloin olisin saavuttanut jo jotain mikä on koskettanut sydäntäsi. Jos ja kun luet tätä toivon että Enkelin siipi sinua koskettaa, olet aina lähelläni, koska olet sydämessäni.
Olen voinut vuodattaa saman henkisyyttä itsestäni sinuun, se henki tulee Jumalalta. Jokainen voi taata itselleen oman onnensa, jos hän oppii etsimään sitä omasta itsestään, eikä ulkopuolelta. Jumala on meissä, meidän kanssamme. Jos olet kadottanut rannan näkyvistäsi…, olet matkalla kohti uusia ulottuvuuksia. Älä täytä elämääsi pelkillä vuosilla, täytä vuodet elämällä. Arkinen onni tulee hyvästä olosta, joka löytyy ihmisen sisältä. Toinen ihminen on meille peilinä meidän omasta sisimmästämme, näetkö hymyilevät vai vihaiset kasvot edessäsi se peilautuu suoraan meistä kuinka olet osoittanut lähimmäisen rakkautta lähimmäisillesi. Tämä ajatuksieni julki tuominen on samalla perintöni sinulle.

2 Timoteus 3:16
Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Avatar
sinetti
 
Viestit: 234
Liittynyt: 05.05.2019 18:17


Paluu Blogit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron